Härlig onsdag!

Nu är det onsdag, och inte bara en vanlig onsdag! För det var näst sista skoldagen för denna termin och en tänka sig en vecka kvar tills julafton! :D jag lägntar.

Idag har jag gjort matte provet det gick toppen, jag slutade vid halv 1 idag, rätt så skönt. Jag och Milly åkte hem till mig och busade :P Sen kom älsk å vi åkte iväg lite och fixade lite saker... (:

Idag lagade vi tacos, haha med misslyckad guacemole, (eller hur det stavs, strunt samma!)

Nu är jag trött och orkar inte göra nått men jag måste följa med han nån stan vet inte vart :/ hah.
Imorgon ska jag träffa sötHella, hon ska hjälpa mig med håret! (:

Puss&Kram

Postat av: Sarah

Hej hej... Hur hittade du till min blogg?? S visste inte att du bloggade? Ja viss är hon söter lillsnutta =) Klart vi ses på jul eller? ni ska väl oxå vara hos Pia o Pelle.. även mina föräldrar ska vara med iår =) så det blir så mysigt!! Men vad roligt att jag fick din bloggadress nu kan jag hålla koll på vad du sysslar med..S Kram på dig!! Marcus o Freija hälsar!!

2008-12-17 @ 21:49:49
URL: http://www.nogg.se/sarah8



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0