Mysig dag.

Dagen började med att vi i min MS grupp skulle mötas utanför stadskontoret kl 8.30. Där fick vi reda på lite om Norrköping och dess framtid, och jag säger bara ojoj (: härliga planer.
Slutade där ca 10.00 så mötte jag upp Milly, sen gick vi på stan en sväng jag shoppade lite saker. SEn gick vi för att äta lunch och det blev Fräcka Fröken, och jag lovar dom ahr godaste salladerna! mums. Sen åkte vi till skolan vid 11.50 för att ha matte c provet.. Det gick bra (: jag är rätt så nöjd!

Efter provet åkte jag, Milly och Bella till stan och så köpte Bella lite saker. Sen åkte jag hem och senare kom älskling, sen åkte vi å handla lite, jag köpte lite nytt smink (:

Sen har jag bara pluggat till ett annat prov imorgpon, sista provet för denna termin då (:



Jag på Fräcka Fröken, lite trött kanske ? haha




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0