Kallt

Det blev en liten fika ikväll iallafall.. Tog en fika på stan med Hella det var mys... sen åkte vi hem mot haga och sen tog vi oss en promenad i blåsten och mörkret, väldigt kallt men ändå skönt med frisk luft.. Tänkte se hur jag mådde efter att varit ute, men så tänkte jag att jag stannar hemma från skolan imorgon med.. Men måste gå på mötet med syo imorgon.. such.
Nu har jag tänt lite ljus och ska vänta på älsklingen efter att han slutat jobbet nu.. Sen vet jag inte vad vi ska göra, hoppas att  vi ska sova tidigt idag, jag har rätt så ont i huvet, det hjälper inte med tabletter.. Hoppas att jag kan gå till skolan på måndag, jag börjar bli jäkligt trött nu på att vara hemma!

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu jag vet inte vart jag ska ta vägen, vad fan ska jag göra? Jag tänker inte ge upp, inte nu. Min familj betyder mest och dom behöver mig och jag behöver dom! Det är synd att det ska vara så här just nu, jag vill inte, jag vill INTE! Det är extremt jobbigt att få veta att vi ska leva som det vore en lek, att andra ska sitta på sina arslen och bestämma hur vi ska leva och med vem, jag kan väl få välja med vem jag vill leva och jag vill att mina systrar ska få bestämma vem dom vill vara hos, hos den som dom är tryggast med den dom vill. Trots deras låga older, varför är det så orättvist?!




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0