Varje morgon..

.. är det samma sak, jag mår jätte illa, varje morgon. Och de har jag gjort nu i ett par veckor! Ursch och blää!
Ska väl göra mig iordning snart och åka till skolan... sen kommer älskling och hämtar mig där, så kanske vi ska åka och köpa lite julklappar (: mys. Annars ikväll vet jag inte vad vi ska göra?.. Nu känns det inte som att det finns inget att göra, det är så tråkigt väder och då blir man rätt så deprimerad!



Jag vill ju bara gömma mig just nu, jag vill bara sova ända till den 5 april . . ):

Postat av: Anonym

vackara ögon tjejen!

2008-12-02 @ 08:19:56
Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jaa illamående varje morgon har jag haft sen flera ¨år tbx ! hata hata hata det !

2008-12-02 @ 19:28:22



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0