090401

God morgon bloggen!
Det är inte fel att ha sovmorgon och vakna till att det är 14 grader i solen! Verkligen inte. Jag är ändå ganska trött, hihi.
Ska börja göra mig iordning, ska till skolan och ha en lektion! (: det gör ju saken ännu bättre, så tänkte jag ta med mig en take away latte (: gottgott.

Dagen är inte planerad så vi får ju se vad som händer idag. Jag är bara på bra humör, så får väl se hur dagen blir.  (:
Dessutom så fyller jag år om 4 dagar, det gör ju saken ännu bättre! :D

Förste april idag, en stor skämt dag, måste hitta på någoting att driva flickorna med, någotning som dom verkligen kommer att gå på! haha.

Jag och älsk firar 35 månader idag, grattis till oss. Det betyder att det är 1 månad kvar till vår 3 årsdag! Jag älskart!

Ha en skitbra dag alla, kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0