090408

Hej bloggen!
Onsdag idag då! snart fyller äsklings Hella år, då blir det party!

Jag tog mig till affären förut för att köpa  lunch! Men det blev inte bara en paj, utan jodrgubber och vindruvor också, så gott. Just nu är jag propp mätt av allt gott, det finns massor kvar men det går väl ner resten med :D hehe.

Det känns verkligen anorlunda att vara 18, det är ganska skönt ändå, nu vill ja fylla 20, sen vill jag inte fylla mer! Hehe.
Jag ska väl göra mig iordning, tänkte åka för bi till moster, imorgon åker dom ju till usa, utam mig igen! :( :P haha jag bara skoja, jag måste gå i skolan istället för att åka utomlands! sen kanske? vem vet?! ha en bra dag! Kram!



Postat av: bella

åhh jordgubbar vad gott! ja då blir det party jag ska med ut :D:D

2009-04-10 @ 12:02:29
URL: http://bellaeden.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0