090419




den dagen blev kort i skolan, väldigt skönt tycker jag, sen åkte jag och älskling och köpte glass på underbara halvars, den är så goood där! Sen var vi ute lite i solen och den var skit skönt, fredagens väder var enormt vackert, man blir på så bra humör när det är så fint väder. Vi var hemma och chilla en drog vi ut på en färd :P haha. Kom hem vid 2 någongång.


vi hade ganska lång (för mig iallafall) sovmorgon. Sen åkte vi till Sörping. Sen övningskörde jag jättemycket och det gick skitbra, jag var enormt stolt! Sen var vi ute i solen och det var minsan skitskönt väder i lördags med, och jag var jätteglad i lördags med (: Sen gick vi ut på kvällen, och kom hem typ vid 2 då med (:


vi hade återigen en skön sovmorgon, det var toppen. Men vädret är inte på topp så det blev tråkigt. Och tråkit på grund av tråkiga männinskor runt omkring! Men iallafall, vi tog en fika på maxi med mamma och gick runt i butiker och kollade, sen handlade lite. Sen var klockan redan 4 när vi kom hem så satte vi igång med tvätten direkt. Så nu tvättar vi för fullt och älskling städr lite, hehe kul att titta på :D




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0