090423

Torsdaaaaaaaaag!
Härligt härligt! Imorgon är det fredag, och jag är extra taggad! :D
Just nu är jag hemma ar en tråkig håltimma, så jag åkte hem för att jag ska byta om till idrottskläder, för idag har jag min sista idrotts lektion ever! Känns bra! Sen har jag Hållbartsamhällsbyggande, antagligen ska vi gå på en rundvandring, och det känns bra eftersom det är vackert väder!

Sen ska älsklingen jobba eftersom det är torsdag, och jag ska till min systers skola och jag har tyvärr glömt bort vad det är vi ska göra där, men man kan typ köpa olika saker så att hennes klass tjänar in pengar, så att dom kan åka till sthlm! :D hehe. Sen efter det ska jag möta upp Hella, det kommer att bli nice! :D

Ja, man kan väl inte säga annat än att jag är väldans glad idag! Hurra! Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0