090429

God morgon!

Eller jag gick ju inte upp nu, men för ett tag sen. Jag har inte hunnit blogg alls mycket, och det är för att jag har fullt upp hela tiden, pluggar, igår var jag på risk ettan på min körskola, det tog hela dagen typ från halv 5 tll halv 9. Skit jobbigt, fast det var ju intressant! tycker jag, sen har jag ju varit i skolan. I dag går jag från 12 till fyra, skönt skönt. sen blir det plugga!

Imorgon går jag åtta till tjugoi tio, skönt det med! Sen har jag lång helg, eftersom det är 1 maj på fredag, imorgon ska vi ut och fest, underbart. Det blir perfekt, jag och älskling firar 3 år på fredag, och det är stort, jag är stolt!

Nu ska jag göra mig iordning och åka till skolan, sen. Kram 




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0