Home.

Nu är jag hemma igen, skönt. Eller jag kom hem för em stund sen. Nu tänkte jag vila lite, blogga lite, fixa mig lite. Det är jättevarmt, och jag av gudar det. Det är så skönt! När jag kom till skolan fick jag veta att lektionen var inställd idag, det var en stoor tur, då får jag ju ingen frånvaro! Så jag hoppas att samma lektion är inställ imorgon, jag har ingen lust att va i skolan till 20 över fyra på en FREDAG! Nej tack, (:

Snart är det helg, IGEN. Det är ju också skönt, ska inte göra något speciellt bara ta det lungt, det har varit så mycket dom senaste helgerna. Så nu vill jag bara vara hemma och sova länge och mysa med min älskling.

Här om dagen var jag på stan en sväng och köpte mig ett super sött armband från H&M, den kosta bara 39.90 och jag har tillhörande örhängen, så jag var bara tvungen att köpa det. Ne nu ska jag hitta på någonting annat?! Kram



Här är den söta arbandet från H&M!

Postat av: Anonym

jättefint :D

2009-04-19 @ 11:46:00
URL: http://baraasarahs.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0