"Plugga som en jude!"

Hello.
Nu är jag äntligen hemma igen, halv fyra! Och det är sent att komma hem halv fyra när man slutar klockan två. Men saken är den att det var ström avbrott, så att spårvagnarna inte kunde komma. Och inte heller någon buss.
Sen kom det en annan buss som brukar gå där, så jag och andra tog den, jag gikc av i rese, fan vad varmt det var då, stektes, sen kom det tillslut en spårvagn vid tre redan, så jäkla sur man blir!

Så kommer man hem och ingenting är bra, mm det känns bra!

Men iallafall, så har det varit en skitbra helg, på fredagen var det utgång till palace som jag redan har sakt, sen på lördag gjorde jag ingenting alls jag var bara skit trött, men inte bakis för det blir jag inte, och det är jag glad för! Senare på kvällen var vi barnvakter åt mina syskon. För mamma var ute. Söndagen spenderades också med mina systrar vi for lite hit och dit. Senare på kvällen var jag och Fredrik ute på en promenad.

Och, idag ska jag "plugga som en jude!" haha. Fysik slutprov snart! Orkar verkligen inte, men men det är sånnt man får ta!
Ha en bra kväll! Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0