Torsdags kväll.

Hej och hå, nu är det snart dax för att bädda ner sig, jag behöver men orkar inte ta en dusch ikväll, så jag har tänkt att gör det i morgonbitti, smart va?! :D hehe
På Picias skola var det kul, gud vad duktiga dom är! Blir så glad att se henne glad, tyvärr kunde älskling inte följa med, för han jobbade ju, hon vart lite besviken, men i helgen ska vi hitta på nått, dett kommer bli så kul! :D

Efter att jag var där så åkte jag till stan och träffade Hella, vi satt oss på ett fik, ganska ovanligt?! hehe
Vi paratade om allt och ingenting. Så skönt att bara sitta där och snacka massor!

Nu är jag trött och vill sova! Fredag imorgon, så skönt och jag är jätte taggad! :D

Sov gott, kram.




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0