Yes.

Nu skinner solen och det gör mig överlycklig, bara vi inte ska vara ute på gympan idag?! Det vill jag verkligen inte, hehe. Skönast är att vara inne, i lilla gymmet! Jag ska snart ta en spårvagn till skolan, ska bara gå på toa! Det är viktigt, jag går aldrig (om inte kris) på toaletterna i skolan, jag tycker det är extremt äckligt att gå på dom, tänk alla som går på dom, fy fan va vidrigt! Bläää.

Jag kom på en sak förut, att jag ska ta en sväng på stan efter skolan, bra och veta va?! :D

Förut när jag vaknade så slog jag på tv, och då var det Vakna med the voice, och då var Katrin zytomierska och då berätta hon en roligsak om att BlondinBella har varit otrogen, haha, det måste ju stämma! Hon tror ju verkligen att hon är Miss Perfect, jag bokstavligen hatar henne! haha!

Oj då nu måste jag rusa, ha det bra! Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0