090226

Klockan är snart 5, och jag har just genomfört en lång och trist dag! Ursch. Det blir bara sämre och sämre med min hosta, yrsel och kallsvettig, det känns jättejobbigt! Äter både allergitabletter och hostmedicin. Jobbigt värre att komma ihåg att ta allt, ena 2 gånger om dagen och andra 3 gånger om dagen! men man ska ju inte klaga det är ju snart helg då ska vi ha kul!

Och älskling är på jobbet, heh! men nu ska jag göra lite saker, det är ju ganska skönt att vara hemma själv. Då får jag ju tid att se över lite viktiga saker!

  • The Hills, båda avsnitten jag missa det som var igår! fy för det. Men the hills är så jäkla bra, jag älskar det!
  • Stäääääääääääda, tråkigt nog! Tänkte överraska älsklingen med ett fint rum plus att vi slipper att städa i helgen då vi har andra planer! (: så då kan man ju säga att det inte är så fy längre! hehe.
  • Dricka kaffe och ta hand om dem små söta valparna! (:
  • Plugga teori. Funderar på att gå till körskolan imorgon och göra fas A. Det är nog behövligt!
  • Sen är nog klockan 9, då kommer ju min prins hem, älsklingen!

Mja, det var väl allt för just nu. hörs sen hoppas jag! Mohaha.


GLÖM INTE BORT MIN TÄVLING! kLICKA PÅ KATEGORIN; TÄVLINGAR!






Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0