Inte fel!

Nee, det skulle inte sitta fel, att handla lite... Men jag hinner inte idag, får se i slutet av veckan, det vore toppen (:
Snart ska jag börja fixa iordning lite här, leta efter ett viktigt papper angående min körskola, sen har jag ju bokat fler körlektioner, men han är så upptagen min körlärare!! Så det blir inte förän i marsigen, så nu har jag väldigt mycket att göra om man säger självständigt! (: men det fixar jag ju med världens bästa pojkvänn!! <3 Tjoheeej!


Postat av: Halloon

åh, vilka fina färger, de ä dö läckert!!

2009-02-24 @ 13:42:16
Postat av: A.L

mkt snyggt

2009-02-24 @ 14:30:45
Postat av: Anonym

Fina färger! Helt klart!

2009-02-25 @ 10:04:52



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0