Redan onsdag, snart torsdag!

Gud så fort allting går! jag hinner ju inte med, gaah.
Hade sovmorgon idag som alla andra onsdagar, dö soft ju har två lektioner på onsdagar.
Sen gick jag till syo för att snacka kurser, hah. Sen åkte jag och mina teknistpullor ner till waynes och fika som vanligt (: mys.

Sen när jag kommer hem runt 6, så har älsklingen gjort en god och mysig middag, (: gissa om jag vart glad?
Sen har vi bara myst massor, och mer ska det bli! (:

Imorgon ska jag till skolan först på morgonen sen ska jag till körskolan, sen till skolan igen, fan va kul! och sen vet ni vart jag ska då 16.35? jo jag ska till körskolan igen, haha, bara körskolan hela tiiiden.. Men vill man ha körkort när man fyller 18 så vill man.. jag säger bara NU ELLER ALDRIG! mohahah.

Och snart är det helg, man massor av händelser, jag längtar. <3 Hihi, minsyster ska på disco på fredag, så jäkla gullit ;) haha. puss på den.




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0