Stressigt men ändå skönt!

Nu var det sisådär en vecka sen jag bloggade senast! Tiden har vara rusat iväg och det går så himla fort! Skolan börjar igen imorgon och då är det ENDAST 18 VECKOR KVAR TILL SOMMARLOVET!! jag länktar något fruktansvärt! Det kommer hända ganska mycket innan jag slutar 2:a året på gymnasiet!

  • 14/2 Alla hjärtans dag! <3 + smink kurs som jag fick av älskling i julklapp, på make up store
  • 3 av mina nära och kära fyller år 24/2 februari och 2  i 6/3 &  26/2 mars
  • 5/4 JAG fyller 18
  • 4/4 Jag ska ha en fest
  • 5/4 Jag ska på krogen för första gången!!
  • 12/4 Min älskling Hella fyller 18 år och krogen med henne
  • ?/? JAG SKA TA KÖRKORT!!!
  • 1/5 Jag och älskling ska fira våran 3 årsdag
  • 16/5 Älskling fyller SYSTEMET!
  • 13/6 SOMMARLOV!

så det kommer att hända ganska mycket (:
Tillbaks till vad som hänt i veckan!
Det har varigt en ganska lugn vecka i skolan, tisdags var det friluftsdag, då gymmade jag. så har jag gymmat några andra dagar med men jag kan inte komma på vilka! haha. Sen i torsdags började jag med körkortet, med teorin super kul! Och min första övningskörning med körskolan är på torsdag jag är ganska nervös! haha.
Sen vart det helg!
PÅ lördagen vid 9 åkte Jag, älskling, patricia och nathalie till Cloetta - ljungsbro



Vi köpte kodis för ca 250 kr, men då är det självklart inte bara till oss! haha det var till en kompis vid namn MILLY! min familj. men det vart mycket iaf! Så nu vill jag inte veta av godis mer på lääääääänge! haha

Vi var i gammla linköping också det var kul tyckte patricia och nathalie, fast det var lite kallt! SEn har busungen Nathalie sovit över här hos Fredrik med mig, det vart jätte mycigt på kvällen vi 3! Och nu är det Söndag, och jag har precis gjort klar min och Millys redovisning som vi ska redovisa i nästa vecka! Senare ska jag till gymmet!

Jag har haft en ganska stressig vecka, och vi ska ju inte prata om nästa! fy fan! haha. Men jag har haft en mysig vecka iaf!

Idag har jag och älskling 2 år och 9 månader! KYSS PÅ DIG ÄLSKLING!

Postat av: Bella

hur kan man tröttna på godis?:O jag vill oxå fylla 18 snart!:)

2009-02-01 @ 18:54:07
Postat av: Julia

Fan vad skönt det ska bli med SOMMARLOV asså..:D

Synd att detta är ens sista..:( Det skrämmer mig och gör mig ledsen..:( Men får göra den till det bästa:) Grattia på 2år och 9månader=D

Söta du!<3 Btw så tycker jag jätte mycket om din blogg. Och hur du har fått in bilderna däruppe. Har försökt men klarar det aldrig.:/

<3<3

2009-02-02 @ 22:43:03
URL: http://spegelbilden.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0