1 Maj 2006



Igår hade vi 2 år och 8 månader, helt underbart!
Jag älskar dig enormt mycet, min sötnos. Vi föralltid<3
Om 4 månader firar vi 3 år, det går så himla fort allting, och om bara
någon månad har vi kännt varann i 3 år, det är helt sjukt,
jag avr 14 år när vi träffades för första gången, och nu är jag 17!

Men det finns inte tillräckligt med ord att beskriva min
kärlek till dig, di är helt klat bäst, med dig trivs jag<3

Postat av: Sarah

2 år o 8 månader.. herregud vad tiden går fort.. ja iofs jag o marcus har varit förlovade i snart 3 år i april... Hoppas allt är bra med er!!! Om ni inte har nått för er nån kväll så kan ni väl komma ut o hälsa på oss?? Kram på er!!

2009-01-05 @ 21:30:33
URL: http://www.nogg.se/sarah8



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0