Himlen lyste upp sydsverige

"Ljusfenomenet uppenbarade sig strax efter klockan 20 och varade inte mer än tre-fyra sekunder. Himlafenomenet observerades från Skåne och ända upp till Norrköping."

Vi hade varit och lämnat Malin i åby, när vi var på väg hem till Norrköping.. då Fredrik säger vad fan är det där, när jag i chock säger helvete! Och ser något starkt lysa upp.. Jag ringde till mamma och fråga on sa massa olika saker... vi prata en lång stund om det... till nyss när jag lästa att det var en meteroit.. det var grymt!

Nu ska vi på Bröllopsmässa. :D <3

Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

nej men va coolt :O jag såg inge o jag av ute då ;O buhuhu

2009-01-18 @ 12:44:20



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0