Lördags mys.

Vi vakan vid 8, sen åt lite och gjorde oss iordning.. åkte för att hämta Nathalie busfrö.. sen åkte vi och köpte godis till henne, så nu var hon mer än nöjd. Sen åkte vi till "ladan" där vi lekte massvis.. Det fanns sen is kana på garage uppfarten.. Nattis åkte där så glatt tills vi var tvugna att förstöra is kanan för att vi skulle ha in en bil där! stackars henne.. men jag och Nattis gjorde en ny kana sen, då vart hon glad igen... Tills Peter kom och körde upp för uppfarten, då vart hon ledsen igen... men då gjorde vi om den och så vart hon glad... Klockan drog sig mot lunch och vi skapade en brasa.. hel mysigt.. Sen grillade vi korv.. det var extra gott för vi var kalla och utmattade...


SötaNathalie vid elden. <3




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0