Puust och stön

Fy tusan vad jag gnäller! Och jag gnäller över skolan! Det är ju jag som valt att göra detta, så varför ska jag gnälla? haha
Jag vet inte, men det var hemskt tråkigt att börja skolan igen, ingen mjukstart INGENTING! det första vi fick göra var att göra en jäkla kemi labb, som var inte så svår när man väl fattade det, men innan var den typ... jättesvår!

Men dagen gick ändå fort, efter gympan gick jag och Milly en sväng på stan, jag köpte mig ett linne sen ett snyggt halsband! Och bäst utav allt en take away latte från Waynes Coffee , nae det finns ingen godare latte än denna! mums.

Idag blir det chill med älsklingen, ska sola senare, grymt skönt! Det får mig på bättre humör och att tänka på denna härliga sommar som "snart" är här, toppen!
 
Bloggiloggar mer sen, om jag hinner.

Ciao Bella




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0