090302

God kväll?!
Redan? oj då va tiden går fort! Redan måndagskväll och det är ett stort +! Älsklingen jobbar och jag äter hallonkräm, mums!

Va i skolan idag, med en blödande fot! haha. Fick plåster av den absolut snällaste vaktmästaren ever.. (not) Jag slutade klockan 2.. och det var super skönt! Har börjat med CAD idag, det verkar ju superkul! Imorogn har jag låång lektion med det, happy :D Det är något jag ska sattsa på (:

Var och lämnade grejerna tillbaks till brandförsvaret, så var jag hemma och fixade lite saker, (: sen åkte jag in till stan för att fika med milly, sen träffade vi hella och jojo där! (: Ha en bra kväll, jag skriver nog inte mer ikväll... det är lite långtråkigt.. ibland, eftersom man skriver bara om skolan hela tiden. blä bla blä! Kraam!





Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0