090304

Godmorgon bloggen! För en stund sen vaknade jag, och nu sitter jag här framför laptopen med kaffemuggen i handen och försöker blogga (: Som sakt så är jag ledig idag och det känns underbart! Jag känner på mig att det kommer att bli en slö dag, (:

Idag har jag tänkt att fixa iorning både här och mig (: tänkte leta efter ett snyggt nagelack, mina naglar är så här fina nu och jag känner att om jag inte gör någonting nu så kommer dom att gå av :P och det får dom inte! hehe.

Senare så kanske jag ska ner på stan, och göra någonting?! Träffa Milly kanske? Jag vet inte ännu, och älskling är på jobbet och slutar 6 ikväll, och när han kommer hem hade jag tänkt att göra en god middag till honom<3 . Men! Jag måste hitta ett bra recept, eftersom jag vill hitta på någonting helt nytt! (:

Sen tänkte jag att eftersom jag är värsta "mjukistjejen" och älskar mer än allt annat att gå omkring i mjukiskläder, så undrar jag om jag kan ha min nya svart ballerina med klack till mjukiskläder? Eftersom jag har tidigare haft "vanliga" ballerina till mjukiskläder?! Hmmm... 

Ne, nu måste jag sätta fart! (: ha en bra dag, solen ser ut att titta fram idag :D Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0