090309

Måndag, måndag! Min skoldag har varit lång och tråkig, fy. Men nu är snart måndagen över (: Efter skolan åkte jag in till stan ocj köpte mig en ny fondation, det verkar vara mycket bättre i färgen! Sen tog jag en fika med millsan, sen pkte jag hem, för ett tag en åkte älsk till jobbet, och nu är det värsta tomt, här själv, jag är skit trött så jag funderar på att sova ett tag, hmmm... Jag har ändå inget bättre för mig?! Ellar så städar jag och dricker jätte mycket kaffe?! hm, jag vet inte.. hihi

Att blogga känns trist just nu.. vem orkar när skolan är på hela tiden, blä och blä. Men imorgon är det tisdag, härligt. Snärt helg eller ?! :D  jag vill ha lov nu! :D Nästa vecka har jag 2 studiedagar, skönt. Ha en bra kväll bloggar nog  senare, om jag känner lust ;D Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0