090504

Hej bloggen.
Nu är det måndag igen! Sitter i skolan just nu och har cad, min första och näst sista lektion! Skönt, slutar runt två idag, ännu skönare! Hehe. Efter att snurr ocg förvirrande så kom vi fram till att jag hade körektion 20 över 8 och inte 2o i nio, fy fasiken vad stressigt det blev, igår kväll när vi städade, så frågade älskling "när har du körlektion nästa gång då?" jag skvarade, eh jag vet inte (snacka om koll!) Sen visade jag han ett papper på mina körlektionen "här är dom som jag bokat om iaf!" sa jag, Då sa han va? du har ju körlektion imorgon, då fick jag panik kan jag säga hehe. Jätte stressad, fy fasiken! Så nu har jag haft en dubbellektion, och gissa om jag är glad? Det gick skit bra, så jag är på topp idag, plus att helgen har varit toppen, jag tänkte berätta mer sen, vi har firat 3 årsdag, jag är super glad!



Ha en bra dag, även om det är lite molnigt, det är soft ändå! Kram





Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0