090505

God morgon!
Har sovmorgon, och jag ligger kvar i sängen ett tag till! hehe. Ska snart hoppa in i en disch och sen göra frukost, (:
Jag skulle ju berätta om min helg igår tänkte jag, men jag hade för mycket igår att göra, hehe. Och så hittar jag inte kameran, tror den ligger i bilen, men jag kan ju lägga upp dom senare! Och idag är det exakt en månad sen jag fyllde år, och det är exakt 11 månader kvar tills min 19 årsdag! :D

Som för alla så började ju helgen i torsdags, men för mig började den 10.00 och det var super skönt! Jag äkte hem så kom älsklingen hem, mys. Vi var jätte taggade för vi skulle ju ut och festa, och fira våran kommande 3 årsdag, vi började med att åka och handla lite nya kläder till mig och till mina drinkar jag gjorde, oh gud så goda dom blev, jag hade cactus/lime juice, sprite, absolut vodka pear och pressad lime. Skit gott!

Efter att par drinkar gjorde vi oss iordning, det vart extra roligt då! hehe. Vid 22 gick vi hemmifrån, och då ville jag självklart möta upp mina älsklingar och dom var i folketspark, vid brasan, så vi var där kanske någon timma. Sen fick vi med Hella och Linda till hugos, vi gick in runt 24 någongång! Träffade lite gött folk och dansade som tusan. Vi kännde att våran 3 årsdag hade fått en skit bra start! Vi började gå hemmåt vid 2.

Efter en lång väg hem var vi hemma vid 3. så slockna jag direkt, skönt!

På Fredagen den 1 maj, blev det lång sovmorgon, sen vid klockan X  åkte vi till stan och skulle se på majtåget, men vi kam typ i slutet! haha. Men vi var lyckliga för det! Sen åt vi glass, det var mums, sen gick vi hem och sov, sen gick vi ut på kvällen ett tag, vi var så trötta och slitna den dagen, hehe.

Vi gick upp ganska så tidigt för vi skulle till svärtinge, där skulle vi grilla och se på rally. Det var så skönt där ute, jag och älskling tvättade bilen både på utsidan och insidan. Inför kvällens träff. Så åkte vi hem, och vilade lite för vi var trötta. Sen vart klockan över nio så drog vi ut och åkte till träffen den var sjukt mycket folk! Bråk och allt ,polisen stog där hela tiden, så inget hände så det var inet så kul som det brukar vara!hehe

Det blev söndag och det vi gjorde var att slappa typ hela dagen, sen städade vi och myste.

Ha en bra dag, Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0