090512

God morgon.

Guu va skönt att sova! Jag har nästa sovit i 12 timmar! Fast jag är fortfarande trött. buhu.
Och när jag tittade ut så såg jag att det var fint väder, så skönt! Hoppas det håller isig till helgen då det är älsklingens 20 årsdag!

Idag börjar jag klockan två, och det är skit skönt, jag har CAD då, till 20 över fyra!
Sen ska vi åkta till ladan och göra det sista med bilen, imorgon har vi besiktning! Så hoppas att allt år okej! (:




Jag tänkte på en sak förut, och det är att jag har aldrig saknat mitt långa hår, förr hade jag långt och fint hår, sen en dag klippte jag av det till en kort frisyr, och konstigt nog har jag aldrig saknat det? hehe
Fast nu så vill jag inte ha kort, så jag ska låta det växa ut tills jag tar studenten. Fast självklart så ska jag klippa topparna då och då! (:






Jag i sommras i Millys pool, haha det var då jag exprimenterade med mitt hår!

Postat av: Anonym

sv: stessigt som fan med skolan bara men annars är de bra. sjdå ? :)

2009-05-12 @ 19:44:06



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0