090519

Hello.

Just nu: Pluggar kemi som tusan, slutprov imorgon! Varvar med teori.

Jag är ganska trött fortfarande efter helgen, har inte riktigt återställt mig, uh. Men jag försöker att plugga så gott det går, sen ska jag bara till skolan och snacka betyg sen åker jag till körskolan och gör lite prov sen drar jag hem igen. Ikväll ska jag på mina systrars gårdsfest, det kommer att bli nice.

Och sen ska jag plugga som tusan ikväll igen, och imorgon har jag sovmorgon så då ska jag gå upp med tuppen och plugga gärnet, sen ska jag till körskolan min absolut sista körlektion för hoppningsvis! GAAAH! Jag längtar som in i h-vete efter mitt körkort!

Helgen har varit bra, vi började att festa redan vid klockan 2 på dagen så när vi väl ska ut på krogen så var vi båda trötta så det blev inte alls länge, vi drog kanske vid 2? dagen efter var sig inte lik, jag hade baksmälla vilket jag aldrig annars brukar få och det spelar ingen roll hur mycket jag drick jag får så iallafall.

Nee, nu ska jag plugga mera och mera, vi hörs sen, Kram♥

Postat av: Julia

cool blogg du har:) !

shiit jag suger på kemi:(

:D

Kolla gärna in min ocronyas blogg:

http://ronyajulia.blogg.se KOMMENTERA!:)

Kraaam! / Julia :P

2009-05-19 @ 11:49:52
URL: http://ronyajulia.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0