090522

Godmorgon!

Jag lever, och det är jag glad för, efter allt igår! (: Det var skit bra igår, helt nöjd. Vi grilla och drack. Det var toppenväder och allt. Det som var sämst var;

† - dass! fan vad jag hatar det!
† - skarvarna som lät hela tiden
† - när det blev dagg på gräsmattan
† - mina skor, ännu en gång av misslyckande, ute i skärgården!

Hallå? jag är 18 nu och borde ha förstått att högklackat inte år hem i skärgården? eller? det funka ibörjan när man var nykter, sen efter ett tag och fram till kvällen var det inte lika skojj. Eftersom det vart dagg på gräsmattan. hehe.
Och sen när anne kommer fram till att det är dass som gäller så fick jag nog panik. Jag är inte van att vara i skärgården där det förekommer dass, alltid annars har jag bara varit på ställen med vattentoalett. (: hehe

Dom där äckliga skarvarna, alltså fåglar. Fy fasiken vad dom lät igår, äckligt det var, vi gick ner till stranden och kolla på dom och tog ett kort på ön som dom var på, herregud hela ön var ju död pågrundav att dom här fåglarna har bajsat ner ön.haha. På stranden låg det ägg! Opps!

Det som var bäst;

♥ - gött folk!
♥ - mamma och syskon, jag har saknart er massor!
♥ - god mat!
♥ - fint väder
♥ - jäkligt god cider.

ja, allt tänker jag inte ta upp (:



Bild 1 är där fåglarna var, äckligt att se på natten! Bild 2. På stranden där äggen låg!
Bild 3, min sko! (: Bild 4, min älskling leker med barnen! (:



Eftersom jag inte var så nykter igår, så har jag tydligen skrivit massa sms till en person, och allt jag skrev var inte någonting jag menade, sorry. :/


Nee, nu ska jag gå och måla naglarna! Sen blir det att åka iväg, vart säger jag inte för det är min och älslingens hemighet! <3 I love it!

Kram!

Postat av: Jennica

sv: ja, jag går i skolan :) hurså?

2009-05-22 @ 12:37:18
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Emma

2009-05-22 @ 13:09:44
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag håller med (:

2009-05-22 @ 13:10:03
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Postat av: sarah

hahaha guud ja,. 1 år till måste du stå ut med dom ;P

2009-05-22 @ 13:42:23
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

tack för att du var med :)

2009-05-22 @ 14:29:47
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hahahahaha , jävla stadsbo ! ;) menar du smsen till mej? x) om de va de du mena så äre liksom luungt :D hähä

2009-05-22 @ 15:04:31



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0