Full rulle!

Johopp, nu väntar jag bara på att golven ska torka, känns bra. Hoppas jag blir färdig lite tidigare, skulle inte vara fel!

Jag saknar min älskling nu, åh. Han skulle göra ett prov sen, hoppas han glarar det för det är slutprovet i hans yrkesutbildning, och tänk att min älskling är den bästa, han har klarat allting, en del får ju bara truckkort, men min sötnos han är bäst. Man blir så glad när han klara sig så bra, så nu har ju han kör kort för BE CE tror jag att det var, hehe.

Snutten kom hem nu! (: ♥
Jag blir alltid så glad när han kommer hem när jag varit hemma en hel dag, hehe. Jag känner mig som en ensam hund så komemr husse hem. hahhaha. :P

BTW, Milly är på väg, weeeeeei!!!!





Milly and Me, loooong time ago! ♥

Postat av: Miiiiiiiiiiii

jag ser en milly nananana , LALALA jag e bäst hej sven gullegrejj

2009-05-18 @ 11:18:58



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0