Snart dax!

Oh så nervös inför provet idag! Älsklingen åkte precis, jag gjorde lunch till honom! Och så tvättade jag håret, så nu är det fint fin. Fast mitt hår aldrig bli flottigt så tvättar jag det ändå. Jag kan verkligen inte förstå varför det inte blir flottigt, för en del blir det direkt! Jag kan låta mitt hår vara en vecka utan att det ska bli flottigt, fast det händer inte så oft att jag tvättar det en gång i veckan! Hehe. Brukar tvätta det var 3 till var 4 dag, beror på om jag har mycket att göra, för mitt hår tokar aldrig! Det tar en evighet! Om jag går och läggar mig med blött hår så är det fortfarande blött när jag vaknar, och det är inte bra! För då är det inte snyggt när jag ska iväg. Jag använder väldigt sällan typ aldrig hår tork, jag tycker mitt hår blir fult och trist. Om det får luft torka eller i handuk så blir det glansigt och livligt, och det gillar jag! (: Brukar platta det och det blir ännu finare då, hihi lyckligt lottadjag är då som har en sån bra hår typ, tjockt och härligt. Fast jag brukar tunna ut det när jag är hos frissan! (:



Snacka om att mitt hår var kort när jag väl klippte av det! :O (: Men nu tänker
jag bara spara ut det, till långt och fint.




Snart är det dax, ska plugga lite till och fixa mig med, sen drar jag, efter provet åker nog jag och älskling till Lnkpg!
Ha det gött, Kram♥


Postat av: H.

Det var kort, men fint!

2009-05-14 @ 13:09:10
URL: http://blogg.se
Postat av: Danni

Vilken fin blogg! Skulle gärna vilja ha din hjälp med att hitta på något roligt/sexigt att ha på sig den 7e juni på min danceshow på en inneklubb. Bästa tipsaren blir länkad såklart! kramar

2009-05-14 @ 16:05:24
URL: http://danielakromm.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0