Måndag,måndag, MÅNDAG!

Tråkig ocj jobbig måndag... ursch..
Idag har jag varit med min familj medans älskling jobbade... (: Jag har färgat mammas hår, sminkat min minsta syster Nathalie, (Patricia ville inte, hon ville va ute istället!) Sen har jag fixat mitt hår :P haha. Och sutit vid datorn.. Imorgon är det en extremt lång och dryg dag, slutar hela 16.50, men vi får säkert sluta tidigare! (:
Uppdaterar min iPod just nu, lägger in lite fräsch musik...

Det är så mycket just nu, vet inte vart ja ska ta vägen? Skola hit och skola dit! YRARA bara runt känns det som! haha
Ska duscha nu sen måste jag soooova, är extremt trött... som om jag aldrig skulle vara det! haha...




Jag älskar dig, Fredrik 31 månader idag <3 fruktansvärt underbart!
                      
...... ciao!


Postat av: Anonym

grattis grattis!!

2008-12-01 @ 22:07:16
Postat av: Blue

länge! men grattis då! :D

2008-12-02 @ 08:17:12



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0