Fredags mys med älskling(arna)!

Klockan tre hämtade jag och Milly upp Patricia och Nathalie, sen gick vi på det där i centrum, det var svin kallt men vi gjorde det för deras skull! :D dom vart glada för de fick godis och blev lite sminkade! (: Sen gick vi hem till dom och myste i soffan och jag fick ett par jätte fina örhängen som Patricia hade köpt i stockholm, sen kom Fredrik, och sen kom både mor och bror hem då gick vi tre, vi åkte och handlade lite sen skjutsa vi Milly till resecentrum för att hon skulle åka hem.
När vi kom hem så började vi laga mat, det vart mums sen har vi bara myst i soffan och tittat på idol, som jag igentligen inte alls gillar, XD haha. Nu är det nyheter sen ska vi se klart på idol och fredag hela veckan. Imorgon blir det garaget! Puss.


Dom tre små grisarna, haha c^^,)




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0