Linnéa

Puuuh, nu är jag hemma igen, ska fixa lite sen åka till skolan! Körningen gick super, som alla andra! Fick köra på motorväg, och en rep. på vänstersväng, så nu har jag gjort alla moment, känns super skönt! Men jag såg att jag har en dubbelkörning till och med den ska jag gå igenom allt igen, för att vara på den säkra sidan!

Sen såg jag att jag har namnsdag idag! Så grattis till mig, Det är Linnéa! Jag heter ju Rebecca Feodora Linnéa Carinci.
Men jag heter inte så länge till kan jag lova!

Linnéa betyder; Svenskt namn som kommer från växtriket.
Ni vet väl att det finns en blomma som heter Linnéa? När jag var liten fick jag koppar av min gudmor, med blomman Linnéa på, dom är jättesöta, jag använder dom vid udda tillfällen och det är så jag fylle "jämt" alltså, när jag fyllder 10 och 15, Och så kommer jag nog använda dom när jag fyller 20, lite tradition så där!


Så här ser kaffekoppen ut! Och dom finns inte kvar att köpa (vad jag vet), så om någon vet vart man kan köpa såna nya, så säg till för jag vill ha fler! (:


Ne, nu ska jag göra mig iordning, ha det bra i det fina väder, här i Norrköping är det strålande! Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0