Härligt!

Till och en början har det varit en superbra dag.. Vi vakna lite sent, myste lite. Gick upp och åt frukost.. Sen gjorde vi inte så mycket mer än att titta på tv, som det inte fans ett skit...
Sen vi 3 möte jag upp Hella  utan för gymmet, sen gymmade vi någon timma, det var jäkla skönt! Så i år ska jag vara aktiv när det gäller att gymma.

Sen åkte jag hem och duscha, vila lite.. Tills.......................... jag fick veta att skolan börjar IMORGON! HELVETE!

JAG VILL INTE... jag orkar inte... jag som var inställd på att börja på torsdag..


Men sen åkte jag och älsk och mötte upp mamma och dom, på city gross handlade lite å så..

Nu har vi precis ätit, och jag somnar snart.


Hejsveeeeeejs!





Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0