Ingen vanlig måndag!

Idag började mitt nya schema som är heeelt okej! Jag har endast tre lektioner, och det känns bra, vi börjar 8.10 och slutar 14.00. Och det tycker jag är en superbra start på en vecka! Först hade vi Kemi, och det ämnet är ändå helt okej, därför att läraren är bra! Sen har vi Kvalitetsteknik, vi började med ett projekt idag, och sånt gillar ju jag. Och sist hade vi Matematik, och det är ju en klass försig, eftersom vi läser Matematik C, och jag känner att svårihetsgraden är hög!

Vi hade långlunch idag, vi gick och åt, och det var äcklig mat (som vanligt!!) Sen åkte vi ner till stan och tog en.... TAKE A WAY LATTE! Så nu har jag ett fullt stamgäst kort igen :D. Och det gjorde ju dagen ännu bättre.

Nu är jag hemma och väntar på älsklingen som slutar om 2 minuter! När han kommer så ska vi äta nått, hoppas jag för jag är rätt så hungrig! Sen ska han åka till nästa slit och släp, JOBBET! och senare ska jag nog till gymmen, fantastiskt! Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.... det blir väl att sitta vid datorn och vänta på älskling eller nått.. buuhuuh. Tråkigt..

  • 3 månader och 2 veckor kvar, jeehuu!


 


Så här duktig är jag (:

Postat av: Bella

höhöhöö, vi skulle vart duktiga om det inte var så mkt folk (specielt inte om några vi kände var där.)

2009-01-12 @ 22:11:46



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0