Let´s Dance

Nu är let´s dance slut.. Och det var verkligen inte som jag tänkt mig..
Som att Blondinbella var helt kass, hon sm säger att dom ska vinna,
skulle inte kunna tro det!
Dom som var bästa var ju Morgan och Magnus, helt klart.
Men Laila var ju också bra!
Men jag tycker att alla kunde göra bättre ifrån sig, hehe.



             Mina 5-i-topp

  • Morgan Allning
  • Magnus Samuelsson
  • Laila Bagge
  • Magdalena Graaf
  • George Scott




Dom små vart så uppspelta, så att dom tog på sig fina klänningar och började dansa här, för fullt! Så söta och duktiga..
Jag fick även aggera, jag fick lyfta upp dom och snurra och hålla på, det var roligt, hehe. Men nu är jag så trött så trött, ska nog sova nu, Fredrik har ju redan somnat här i soffan, hehe. SömntutanFigge.

Ha en fin kväll och good natt.





 
love you, baby!




 


Postat av: Bella

Hahahahah, blondinbella e så jävla sämst!

2009-01-10 @ 18:27:48



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0