090608

Hello.

Gud vad det har varit bra det senaste dagarna! Jag har inte haft tid! Som ni vet har jag fått körkot, och det är ju så att jag vill köra så mycket som möjligt! Och det har jag gjort med! (: jättemycket.. men vi kan ju börja där jag slutade! (:

Torsdag 4/6; vi gick upp tidigt.. för vi skulle till mantorp park. Fredrik skulle köra redical school race. Det var verkligen en upplevelse för mig med men jag kan förstå vilken upplevelse för honom! (: Allt som allt så slutade det vid fyra.. så vi var där hela dagen! (: Det "kliade" i mina fingrar, jag ville ju köra bil! (: när vi kom hem så tog jag mig en sväng! (:

Fredag 5/6;  Älsklingen slutade skolan, eller det är ju inte skola som skola, det var ju en yrkesutbildning, så nu är han lastbilschufför till 100% Och ska redan börja jobba nu på onsdag, en lååååååååång körning till sthlm.. och kommer hem på fredag kväll... buhuu.. men jag klarar mig! Jag hade min sista lektion i skolan för årskur 2.. HÄRLIGT! men jag har inte offisiellt sommarlov än.. enligt mamma! haha.. jag får det på torsdag.. då ska jag på studenten kanske.. beror på när hon har sitt utspring och jag min avslutning! (: 
Senare på kvällen hämtade jag upp Milly och sen Hella, som även fick sitt körkort i fredags! GRATTIS BEJBI! Sen åkte vi till mig, och strax där efter kom Fredriks kompisar.. så för festade dom och vi såg på! haha.. vid halv elva, gick vi.. dom till stan och vi till bilen.. vi var ute och gled heeeeeeeeeela natten lång. Skjutsa hem Hella till gusum.. kolla på deras nya hus och fy vad mysigt det var! (: Sen vid halv två åkte jag och Milly till stan igen! Och sen efter två hämtade jag Fredrik.. då skjutsa vi hem Milly.. Vid tjogoi tre var vi i stan igen, och då var inte jag alls trött igen så vi tog några varv i stan medans solen gick upp! (: hehe. vid tjugoi fyra åkte vi hem.. sen låg jag och kolla på en bra film till klockan fem.. sen började jag få ont i mina ögon så jag stängde av.. och låg och tittade på Fredrik istället.. sen somnade jag!

Lördag 6/6;  Nationaldagen! Och nej, den firades inte! Jag bryr mig inte så mycket... jag spenderade lördagen med min familj medans Fredrik låg och sov. haha! Inte så mycket hände.. vi tog en sväng på natten också! (:

Söndag 7/6;   Vi gjorde ingenting.. vi sov och sov! Och jag röstade i EU-Valet, mina första röstning ever! haha.. roligt!

Måndag 8/6;  Jag sitter i landan och skriver om det som har hänt... Fredrik mekar med min brors bil.. nice!

Nu har jag skriv kramp! Vi hörs om en stund! Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0