090624

Godmorgon!

Jag har inte kunnat uppdatera för än nu.. jag har följt med min älskling till jobbet varje dag! Vi kör ute i sörping nu..
Och nu sitter jag här igen.. på dhl.. älskling lastar och jag softar.. räknar lastbilar och tåg, haha...
Idag började vi två timmar tidigate än vanligt.. den andre som kör var sjuk idag = vi får skit mycket last!

Idag skulle de vara typ skärgårdsdagen?! Och då skulle vi leverera mycket i skärgården! hihi

På fredag skulle vi mys och käka glass på smultronstället, bara sitta där i solen vid Göta Kanal och drömma oss bort, till rasten är slut! Hihi

Jag är något typ av sjuk?!! täppt, snorig, trött och kliar i ögen.. typiskt.. åhh nu börjar det bli varmt i lastbilen... Öppnade ett fönster.. (:

Vi hörs snart igen! Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0