Nu är det Fredags myyys

Jag är varm, jag är varm! ÅHHHHHHHH. Gud så jobbigt.

Jag var och köpte en telofon.. wiiie. Det värsta med sommaren är när man sätter sig i den kokheta bilen, jag dör verkligen.. Så om en liten liten stund ska jag gå och duscha det  behövs verkligen..

Nee, nu ska vi snacka fjorisar, och det är inte vilka fjortisar som helst utan det är dom där två wannabe Kissie tjejerna, dom är bara för mycket! Alldeles för mycket.. Dom är de fläckigaste jag har sett! Dom skriver om Kissie hela tiden, och det gör dom bara för att dom är avundssjuka på henne för att hon är söt - inte dom, hon är myndig - inte dom, hon har fint hår - inte dom, hon kan sminka sig - inte dom, tänka Kissie kan göra allt, medans wannabe Kissie inte kan det, vilka looosers!

Visst jag läser deras bloggar, det kan jag säga.. men då måste jag också få säga att jag skrattar lika mycket varje gång! För dom skämmer ut sig hela tiden! Vänta jag måste skratta, HAHAHA!!





Älskling, jag saknar dig nu, kom hem.. men nej nej. Du kommer inte förän imorgon natt, åhh. Men jag älskar dig lika mycket för det, Puss <3





Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0