Vinnarna!

Vinnarna av min tävling är:


Evelina hennes motevation är;

ja en överaskning jag skulle vilja ha tjej paket.
jag vill ha det för att jag e så himla ful när jag inte använder smink så ja hoppas verkligen att de e smink i asså för min hy e så äcklig. snälla låt mej vinna o låt de va smink för ja e lite fattig just nu . Puss


och...


Emelie hennes motevation är;

Hej . Jag vill gärna va med o tävla om killpaketet för jag skulle jättegärna vilja ge det till min pojkvän för han har varit så söt mot mig och igår köpte han ett jättefint halsband till mej så nu vill jag ge något tillbaks :) o på kicks finns det inte så mycket kill produker så hoppas på en parfym , för den han har nu luckar inte så gott men v¨ågar inte säga nått så om han får en ny kanske han kan använda den istället :) Tack för mej o hoppas jag vinner

Stort grattis!
Jag har kontaktat er via eran mail.

Till er som inte vann!
Lugn det kommer att komma en tävling inom kort, då kankse just du har bättre lycka!


I Tjej paketet låg det....

Dior Addict Ultra-Gloss Reflect, värd ca 180:-
Rosa Droppmassager, värd ca 79:-
Nagelfil med rosa leopardtryck, värd ca 39:-
3 st Depend nagellack, nr; 164, 165 och 166, värd ca 25:- /styck
Sommrig necessesär, värd ca 149:-

Totat värde ca 522:-

I Kill paketet låg det....

Lacoste Pour Homme, EdT 50ml, värd ca 315:-
Passande necessär, värd ca 200:-

Totalt värde ca 515:-



Stort grattis till vinnarna!


Postat av: Jeanette

Jag säger grattis till vinnarna. Vilka toppengrejer det var i paketen. Tur att det kommer en tävling till, kanske man har bättre tur då.



Ha en underbar kväll i sommarvärmen!

2009-06-01 @ 18:58:52
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Fröken Eko

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen! :)



/F

2009-06-01 @ 23:08:18
URL: http://frokeneko.blogspot.com



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0