090316

Redan den 16 mars, herre gud vad allt flyter på! Syrran fyller år om 10 dagar och jag om 20 dagar! (: Jag längtar till båda! hehe. Jag har inte hunnit blogga, jag har haft fullt upp hela tiden!

Men nu tänkte jag ta mig tid att blogga av mig lite. Just nu denna blåsiga måndag sitter jag och pluggar till körkortet. Det går bra! Jag gäsper ikapp med sekundvisaren! Hehe. Helgen har varit bra, mycket mys och lite verkstad! Blekt håret och sovit, det är vad jag har gjort, hehe. Jag har ärligt talat inte gjort så mycket i fredags var jag hos hella en sväng, tittat på tv. Pluggat teori lite, aah, det kankse är allt?! Jag kan i alla fall inte komma på mer nu (: Går i skolan imorgon med sen har jag studiedagar onstag och torsdag, skööönt och sen har jag en lektion på fredag kan det blå bättre?! Jag ska försöka plugga mycket denna vecka både teori och kemi, jag har kemiprov nästa vecka.

Snart ska jag göra teori prov här hemma på datorn, det är skit bra att ha det pogrammet så jag kan öva massor! :D För jag SKA klara körkortet direkt, det har jag betsämmt mig för och så ska det bli, nu eller aldrig. Men man kan misslyckas och det vore inte så kul, men jag tror på mig det gör jag :D

Ha en bra kväll, Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0