Don´t **** with me!

Hello alla sötnosar.

Just nu håller jag på förfullt med teorin, det går attans bra... Vi har varit i Lkpg idag, och gjort.. hmm INGENTING... typ :P
Förut när vi kollade vårat kont  hos en fastighets mäklare så att vi fått visning, och gissa om jag är glad? För det var ju jag som intresseanmälde den.. :D Så imorgon klockan halv 6 ska vi på visning och jag hoppas att det är frächt, det är ju ändå på Öster, och det är 10 min till Nkpg City, *HAPPY*

Nog om mina drömmar så älskar jag mig själv så öerhört mycket, så alla nördar, det hjälper inte att ni skriver att det är fel på mig för att jag inte accepterar fjortisar, för jag tar ändå bort dom kommentarena, så ledsen baby det är ingen ide att äns försöka. Dessutom, varför vara anonym? är man så feg? eeh, ja! - FÖR ATT JAG ÄR BÄÄÄST!

Just det, det blev glass, trots regnet!..







Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0