Hos mammsen min!

Sitter här och gör ingenting, väntar på min älskling som ska komma och hämta mig... han slutar runt ni.
Kvällen har varit bra med en viss del turbulent, men jag mår bra av vad jag gjorde! Jag ångrar ingenting. (:
Min mamam är bäst, jag älskar dig!

Mer bilder från firandet kommer en annan gång! (:






Några bilder från när jag och milly var och fikade!


Mintkaffe och chokladboll från Coffeehaouse by george.



(:




Kanske skriver mer sen senare, eller så skriver jag imorgon! Puss

Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Det står mint kaffe men på bilden e de ju faktisk kaffe mocca SÅ DET SÅÅÅÅ ! höhö , men MUMsigt värre

2008-12-11 @ 20:43:41
Postat av: Anonym

Åh va gott det ser ut!!

2008-12-13 @ 13:12:30



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0