Min helg

Nu har jag inte bloggat på ett tag, har inte haft tid :/ men nu denna söndakväll passar det jättebra! :D
Jag har haft en jättebra helg! I fredags var jag och älsk barnvakt till min älskade syster Patricia, vi hade det kul, jag fick lägga på en make up på henne, hon vart jättesööt, senare på kvällen åkte vi två hem till bella och milly var där, vi hyrde film och det blev kung fu panda, den var bra :D patricia somnade nästan... sen hämtade älsk mig och dom andra så var vi ute och gled lite sen lämna vi av milly i rese sen lämna vi av bella hemma hos henne (: sen åkte vi hem och var hemma ca 01.00 då var patricia extremt trött! Inte nog med det vid halv 3 väcker hon mig och säger att hon har spytt! och spyr ett flertag gånger till! vid halv 5 ville hon åka hem så då skjutsa vi hem henne, stackarn :( men jag har klarat mig iaf! tur! Då var jag och älsk hungriga så vi åkte till macken och köpte oss en macka och drick, det va gott.... Sen sov vi ganska länge på lördagen, sen så städade vi som tusan men det vart jätte fint. på kvällen vart det utgång (: det var jättekul... Och idag mår jag inte alls bra! Det vart lite bättre på kvällen, och så gick vi å handla lite julklappar, och det vart dyyyrt kan jag säga! (: men de är de värt.... nu ska vi se på andra avenyn som vi har missat, eftersom vi har haft tvättstugan idag!
Puss och kram!

17 dagar kvar till julafton :D <3



Patricia min sötnos <3<3




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0