Ingen snö, men kallt


kärlek; !



Nu börjar all snö att försvinna, such. Jag skulle vilja ha mycket mer snö i lång tid typ till januari eller nått :D
Men nae då det ska aldrig bli som becca vill, så nu har det typ smält bort och så blåser det utav h*vete.
Jag är fortfarande sjuk.... det börjar bli långtråkigt nu, jag kommer nog inte komma till skolan på hela veckan... sen är det ju första advent på söndag. Jag längtar tills jag få sätta upp lite mysiga saker (: Ska till mamam på lördag och hjälpa henne med lite saker, mys.









<3



7 saker för att lätta på stämningen en mysig vinterkväll med din käraste

 

 

 

 

  • Ta ett varmt bad med ljus
  • Tvåla in varandra med väldoftande produkter, (kandel & äppledofter)
  • Smörj in varandra med återfuktande väldoftande produkter, (kandel & äppledofter)
  • Tänd massor med ljus i ett litet rum
  • Bädda upp med mysiga filtar och kuddar
  • Använd gärna doftljus, (kanel & äpple, rosdoft)
  • Se på en bra julfilm <3




  • Mitt namn:
    Kom ihåg mitt namn?

    Min E-postadress: (Visas inte)

    Min URL/Bloggadress:

    Min underbara kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0