Lite mer sömn tack?!

Imorse gick jag upp ca 8 någongång, och hade väldans ont i huvet.
Sen gick ju älsklingen till skolan sen har jag varit vaken sen dess och har ännu mer ont i huvet, och nu ska jag faktiskt gå och sova så att jag kan få bort denna dumma huvudvärk (: ska sova tills älsklingen kommer hem, sen ska han åka och jobba, och vad ska jag göra då??! inte en aning, bara  för att jag är sjuk så är det ingen som säger att jag måste stanna hemma, för det tänker inte jag alls göra! mohaha. Kanske ska ta en fika med en kompis? :D inte vet jag..
Imorgon är det fredag och jag ska på ett möte med syo imorgon som jag måste gå på annars ska jag ändå vara hemma bara, älskling slutar tidigt imorgon, <3







Antingen ska det vara solig och varmt eller så ska det vara massor med snö! INGET annat!




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0