090415

Hej bloggen.
Det var ganska länge sen jag uppdaterade, men jag har inte haft så mycket tid, men nu har jag tillochmed fixat bloggens utseende, så nice. Jag blir glad när jag får förnya lite, istället för att ha det gamla tråkiga, tur att man kan då! :D hehe.

Solen skiner som bara den, härligt. Längtar tills min söto kommer hem, älskling. Saknar honom så mycket när han jobbar från 07.00 till 18.00. Puh hu. Nu när det är riktigt härligt väder så blir man på kankse lite bättre humör för att blogga lite oftare, det skulle vara nått :D

Nu är det bara 15 dagar kvar till våran 3 års dag, jag längtar som tusan, helt sjuk att det redan har gått 3 år, och det är inte vilka 3 år som helst, det är de mest spännande och kännslosammaste åren i hela mitt 18 år långa liv, det har varit både bra och dåliga stunder, men mest bra, och iband bäst! :D Det finns ingenting som jag ångrar. Varenda liten minut har varit värt allting, men lite fler pussar skulle jag kanske kunna få ? (A)

Förut gjorde jag en jättegooood smoothie med fryste hallon, skit gott. Det kommer nog bli en drink jag driker i sommar, (:
Ne nu ska jag fixa och tixa lite här, hoppas älsk kommer att bli överaskad! :D love.


Ett smak prov, (;




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0