Älskling.

Jag saknar dig, massor! Jag vill att du ska komma hem nu. Jag vill inte vara med någon annan (kompis eller så) för du är bäst, det är du som jag kan säga det lilla minsta till och känna att du bryr dig, jag längtar till den 1 maj, då det är våran 3 års dag. Jag tror nog inget vet hur bra vi har det, hur underbar du är, att jag har den finaste pojken. Du är perfekt. Så det spelar ingen roll att folk snackar om sina killar om att dom är gulliga för att dom fick en puss i pannan mitt i filmen på bio. Det finns inget att bli avundssjuk på och vi har haft ett långt förhållande, mycket längre än de flest. Jag får mycket mer än de flesta, och varje gång du bara tar på mig eller nuddar mig så känner jag den där värmen inom mig, helt underbar, jag älskar det. Jag lägntar som tusan tills du kommer hem ikväll, världens bästa <3 / Becca

Postat av: sarah

va fint skrivet:)

2009-04-16 @ 18:21:06
URL: http://baraasarahs.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0