090219

Godmorgon!
Tänk att jag kunde sova så här länge! Härligt. Det känns jättebra, så nu är jag ganska pigg. Det som var jobbigast var att jag vaknade vid 6 med en jättehost attak, och fik en jättejobbig allergireaktion! Men så tog jag min tablett och somnade om så när jag vaknar till någon timme senare så är det borta! Skitbra, dom tabletterna är dom bästa!

Idag blir det gymmet, skönt sen blir det lite ompyssling av mig själv. Och det behövs verkligen lite peeling och sånt, det är jätteskönt.

Övrigt tidag händer det inte så mycket, ska nog ta det ganska lugnt idag, det vill jag sen så jobbar älsklingen kvälll och det tycker jag är tråkigt, jag saknar ju dig massor nu!

Ha en bra dag, (:




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0